Vilkår og betingelser
Betaling
Avomate ApS accepterer betalinger med Shop Pay, VISA, VISA Dankort, American Express, Mastercard, Maestro, MobilePay, Apple Pay, Google Pay og flere. Betalingen vil først blive trukket fra din konto, når ordren er bekræftet.
Alle beløb er i din lokale valuta og inkluderer landespecifik moms. Ved kassen vises det samlede ordrebeløb i din lokale valuta.
Avomate ApS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL-protokollen (Secure Socket Layer). Det betyder, at dine oplysninger ikke kan læses.
Forsendelse og levering
Avomate ApS leverer på alle hverdage.
Forsendelsespriser (internationale):
Forventet leveringstid er 4-16 hverdage, afhængigt af destinationsland*.
*Forudsat at varen(e) er på lager.
Ikke-EU-lande
- USA: USPS, 11-16 hverdage (forlænget), fra $9,00 + told
- Hawaii: BoxC USPS, 5-10 hverdage (forlænget), fra $9,00 + told
- Australien: AU Post, 4-7 hverdage, fra AU$12,89
- New Zealand: New Zealand Post, 3-5 hverdage, fra NZ$14,24
- Norge: Swiss Post e-PAQ Plus, fra 90,74 NOK
EU-lande
- Tyskland: Swiss Post e-PAQ Plus, 10-13 hverdage, fra €7,95
- Irland: Swiss Post e-PAQ Plus, 10+ hverdage, fra €7,95
- Sverige: Swiss Post e-PAQ Plus, 10 hverdage, fra €7,95
Forsendelsespriser (Danmark):
Forventet leveringstid er 1-3 hverdage*.
*Forudsat at varen(e) er på lager.
Hent selv i en pakkeshop eller på et posthus
- DAO: 39 kr.
- GLS: 39 kr.
Levering til privat adresse:
- DAO: 49 kr.
- GLS: 49 kr.
Levering til virksomhedsadresse:
- GLS: 49 kr.
Garanti
Der ydes 2 års garanti i henhold til købeloven. Vores garanti dækker materiale- og/eller fremstillingsfejl.
Garantien gælder ikke for fejl eller skader forårsaget af forkert betjening af produktet/tjenesteydelsen.
Avomate ApS dækker returneringsomkostninger i rimeligt omfang.
Returnering (SKAL SENDES DIREKTE TIL VORES LAGER)
Hos Avomate ApS kan du nemt, sikkert og billigt købe din returporto.
Køb din returlabel via følgende link: Avomate ApS – Returportal (shipmondo.com)
Hvis du fortryder dit køb, skal varerne sendes til:
Avomate ApS
Starup Alle 27
2770 København
Vi accepterer IKKE returpost sendt til en postbutik eller pakkepostkasse. I sådanne tilfælde forventes det, at pakken returneres til afsenderen, hvorefter den skal sendes igen. Alle udgifter i sådanne situationer pålægges afsenderen.
Tilbagebetale
Hvis der aftales en refusion, vil det fulde beløb eller en del af det (afhængigt af varens stand) blive tilbageført direkte til kunden.
Fortrydelsesret
Der er 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.
Perioden regnes fra den dag, du modtager ordren.
Du skal selv afholde omkostningerne ved returnering af varerne.
Fortrydelse skal meddeles os senest 14 dage efter købet, og fra fortrydelsesretten skal du returnere forsendelsen senest 14 dage senere.
Bemærk: Udsalgsvarer kan ikke byttes til andre varer og kan ikke returneres, medmindre varen har fejl eller mangler.
Når du handler på vores hjemmeside ( https://avomate.eu/ ), har du 14 dage til at returnere varen til os. Vi forventer, at du returnerer varerne hurtigst muligt efter modtagelsen, og at du har givet os besked om fortrydelsesretten via e-mail. Vi krediterer pengene, så snart vi har modtaget varen (dog aldrig porto og leveringsomkostninger), hvorefter det kan tage op til 14 dage, før pengene er tilbage på din konto.
Meddelelsen skal gives via e-mail til sales@avomate.eu . I beskeden skal du gøre det klart for os, at du ønsker at udøve din fortrydelsesret. Du kan også vælge at bruge vores standardfortrydelsesformular og sende den tilbage. Du kan finde den her:
ORDRE RETURETIKET: Avomate ApS – Returportal (shipmondo.com)
Varens stand, når du sender den tilbage
BEMÆRK: Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Dette kan ske, hvis varens værdi forringes på grund af:
- Det er tydeligt, at du har brugt varen.
- Emballagen er beskadiget.
- Du har håndteret varen på en måde, så den ikke kan sælges som ny.
- Vi afgør 100% godkendelsen af varens stand.
Du hæfter kun for eventuel værdiforringelse af varen som følge af anden håndtering end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion.
Med andre ord – du kan teste varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er blevet testet ud over det, der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at hvis du fortryder købet, får du kun en del af eller intet af købsbeløbet tilbage, afhængigt af varens handelsværdi.
For at få det fulde købsbeløb tilbage, skal du gøre det samme, som du kan i en fysisk butik. Du må gerne teste varen, men ikke tage den i brug.
Tilbagebetaling
Når vi modtager varen, kontrollerer vi den, og du får refunderet det beløb, du betalte til os ved købet. Beløbet refunderes altid til den samme betalingsmetode, som du brugte til købet. Hvis du for eksempel betalte med kort, refunderes købsbeløbet til det betalingskort, du brugte ved købet. Ifølge forbrugerreglerne refunderes beløbet inden for 14 dage efter, vi har modtaget varen.
Klagemuligheder – Oversigt og links
Hvis du har en klage over et produkt købt i vores webshop, kan du sende en klage til:
Konkurrence- og Forbrugermyndighedens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: https://www.forbrug.dk/
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du indgive din klage på EU-Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Hvis du indgiver en klage her, skal du oplyse vores e-mailadresse: contact@avomate.eu
Bliv forhandler
Ønsker du, at Avotaper skal være en del af dit produktsortiment? Klik på knappen herunder og send en ansøgning.